BACK FROM THE DEAD

 
HELLO PEOPLE!
 
Jag vet.. bloggvärlden har inte prioriterats senaste tiden. Men jag har mina anledningar som jag skrivit! Jag har för det första flyttat - YAY! Så fort vi fick nycklarna blev även hela familjen sjuk. I hög feber och hosta osvosv. Sen har vi varit tvungna att fara både mellan bergnäset och porsön och stan framochtillbaka så många vändor att jag inte ens kunna räkna dom. För att hämta och lämna saker, har bott i en hög kartonger och sålt möbler hit och dit. Så jag har haft anledning till min frånvaro. Jag är fortfarande "sjuk".... ingen feber eller så nåmer men fortfarande den förbannade hostan. 
 
Nu har vi bott i stan i en vecka och saker och ting börjar äntligen trilla på plats ordentligt! Känns så jäkla skönt att man har allt bara utanför dörren. Inklusive min bästa vän som också flyttat till stan i höstas. Såå vi bor i stort sätt grannar nu! Vilket är awesome eftersom vi gjort den sen vi var små. 
 
Just nu är livet fantastiskt. Och bättre kommer det att bli. Känner mig rikitgt glad!
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Vi måste ju ses något snart :)

2 alvino:

Lägg ut bilder på läggan!

3 Nelly:

Så roligt med flytt och härligt att allt börjar falla på plats! :) Hoppas att hostan försvinner snart!

Kommentera här: